niedziela, 2 września 2012

•005• Rozsstrzygnięcie konkursu:*

{c} addie

No i już 2 wrzesień... Jutro do szkoły: ( O matko już mi się nie chce,a co dopiero całe długie 10 miesięcy :C No dobra nie bąde was już zanudzać szkołą przejdzmy więc do notki. wiem mniała się pojawić wczoraj za co was serdecznie przepraszam, znowu. Mniałm wczoraj dość zbiegany dzień. No więc wszystko zaczęło się od tego, że gdy wstałm zbierałam się do pisania notki, ale gdy tylko zaczęłam ją pisać zdzwonila do mnie moja przyjaciółaka - Natalia i mówiła, że  po całym mieście spadają cukierki z okazji 135-lecia banku spółdzielczego. Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć. <3 Chodziłyśmy po mieście tak z 2 godziny. Było super. ♥♥♥ Potem jak już wróciłam do domu rodzice powiedzieli, że wyjeżdzamy do takiego osierodka wczasowego, bo tam było zkończenie regat i na końcu zawsze jest taka nagroda najleprzego żeglaża i zostałam nominowana. Zajęłam 4 msc. : D na moje i tak dobrze byłam tam najmłodsza, a inni dużo dużo starsi. Ogulnie ci cali juroży mi powiedzieli, że nie wygrałam bo brakuje mi jeszcze doświedczenia. Jak wróciłam do domu była już 21.00 a o tej godzinie na rynku grała akurat Butka Suflera. Jak już kończyli była 23.20 więc sobie tak pomyślałam, że w ten dziń i tak nie przeczyta tej notki. Jeszcze raz was przepraszam :D Ojeny jak się rozpisałam dobra dużej nie przedłużając notka. !
 
***
Addie ~     
 
   Blues ~   
*** 
Simka nr 1. - NICKI  LORBERTO - Koffi St
Jej cechy to ; Schludna, Perfekcjonistka, Artystka i Romantyczka i Amibitna
Ulubiony kolor to czarny.
Ulubione jedzenie to chińska przekąska.
Ulubiona muzyka to muzyka własna.
A cel w życiu to Mistrzyni Sztuk.
znak zodiaku; koziorożec


Ogólnie / pierwsze wrażenie:
Cieszę sią że postanowiłaś wybrać takie odwżne kolorki. Szkoda tylko, że nie zmieniłaś fryzur tz. inna do wizytowego, inna do codziennego itp. Ale tego już się nie bd czepiać ~ 9,5//10  Ojej, te buty wcale nie pasują. 7/10
Portret :
Bardzo ładna, podoba mi się zwłaszcza jej usta i oczka.~ 10//10 
Ładna simka :)) Nie ma ni więcej do dodania :3   9,5/10 
Strój codzienny:
Fajne zestawienie zielonego i fioletowego, ale buty tu nie pasują. ~ 9//10
patrz pierwszy punkt :DD A tak to fajnie. 7/10

Wizytowy :
Podoba mi się ta tematyczna sukienka. Buty są fenomenalne świetnie konponują się z czerwono, zieloną sukienką. 9//10
hmmm, mam ta sukienkę w grze. Te bransoletki akurat nie pasują mi do stroju, nie wiem czemu. 7/10

Sportowy:
Fajny, ładny, ale te spodenki. Dżinsowe ??? ogólnie podoba mi się że założyłaś jej rękawiczki pasujące do butów. za te spodenk powinna ci odjąć pkt, ale... ~ 8.5//10
ludzie, tryzmajcie mnie1 Nie wiem, może u was można na w-fie czy coś cwiczyć w spodenkach dżinsowych, ale u mnie nie. poza tym, ćwiczenie w takich spodenkach jest niewygodne. Jestem na nie, ponieważ oprócz spodenek widzę tu takze niepasujące wg mnie rękawiczki. 4/10
Kąpielowy:
 Nic dodać, nic ująć :D ~ 10//10
Kąpielowy jest seksi fleksi, oo i nawet są okularki 9/10

Piżama:
świetna. ;* ~ 10//10
w tym przypadku akurat bielizna :P Hmm, może jednak ten pomysł z kapciami byl zły? No a napewno te mi tutaj nie pasują :P Ale bielizna spoczko 7/10

cechy charakteru:
cechy są całkiem spotko :3 ~10//10Oooom, romantyczka, artystka... Fajno, fajno :3 10//10

Całość:
136,5 pkt/160pkt

***

Simka nr 2 - SAVANNAH SPRINGS - Theholagirl
 Jej cechy to: rodzinna, wegetarianka, mól książkowy, dobra, szczęściara. Cel i znaku zodiaku nie podała. 



Ogulnie:
Ładna, ale ta głowa.. do jej drobnego ciała jest za dłuża. Szkoda też, że nie zmieniałaś jej fryzurek.itd ~ 7,5//10
Jaka wielka głowa o.O A tak to fajnie 7//10


Portret:
Jest przepiękna świetnie dobrany makijaż z bliska wygląda owiele lepiej. ~ 10//10
Ładna simka :)) Nie ma ni więcej do dodania :3   9,5/10
Codzienny:
Ten strój bardzo mi się podoba. Jest połączeniem koloru czarnego i różowego, które świetnie do siebie pasują.  10//10
 spoczko 9/10

Wizytowy:
Jest b. ładny, ale za jasny. Zlewa się on z jej karnacją, zdecydowanie potrzebuje jakiegoś mocniejszego kolo 8//10
no ujdzie, ale ten ciuch pogrubia optycznie simkę (skąd ja to znam...) i strasznie tu nudnawo! Moze jakis mocniejszy kolor, albo chociaż jakaś biżuteria? 5/10

  Do spania:
hmm... ten błękitny do niej pasuje. ale nie bardzo mi się podoba. Fajny tatuaż. 7//10
 nie no rozdwojenie jaźni, albo bielizna albo piżama. Po prostu mi się nie podoba góra od bielizny i spodenki od piżamy :3  5/10

Kąpilowy:
Jest ładny, ale jak na moje wygląda w nim jakby była obwązana czarnym sznurkiem. :(  ~ 4.5//10
też nie w moim stylu, biedna simka wyglada jakby była uwiązana :DD No prynajmnie takie są moje skojarzenia :P No ale dam ci te 4/10
Sportowy:
Jest świetny, ale nie pasuje do stroju sportowego :( ~7//10
Sportowe to... taka jakby porażka. Nie no, szał na dżinsowe spodenki jako strój sportowy mnie nie dotyczy i omijam go szerokim łukiem, pfff. Jak sportowe to jest dres, tak według mnie to wyglada. No ale są przynajmniej normalne adidasy i normalna koszulka :) 6/10

cechy charakteru: 
cech są fantastyczne. szczegulnie podoba mi się u niej cech rodzinna, szkoda że nie podałaś jej celu itd. bo za to odejmuje pkt. ;* 6//10
Z cech wynika, iż simka jest rodzinna, dobra i ogólnie świetna kandydantka na żonę XDDD Szkoda, ze nie podałaś celu w życiu i znaku zodiaku, musze za to odjać punkty. 4/10
Całość:
109,5 pkt./160pkt.
***
Simka nr 3 - GREGORIA MENARD - Grecha
Cechy:mól książkowy,ambitna,miłośniczka zwierząt,opiekuńcza,poczucie humoru.
Cel-budownicza Arki
Ulubiony kolor- szmaragdowy
Ulubione jedzenie- ciasto cytrynowe
Ulubiona muzyka-niezależna
Znak zodiaku-panna

Ogolnie:
simka piękna, ale jest pare rzeczy które mi u niej nie pasują, <3 ~ 8//10
O jaka śliczna simka *-* Tak sobie właśnie pomyślałam :) 9/10

Portret:
bardzo ładna. podoba mi się jej makijaż i włoski :D ~ 10//10
Ładna jest, podoba mi się. Tylko usta mogłyby byc bardziej wydatne, tj. górna warga mogłaby być bardziej zakrzywiona, że sie tak wyrażę. Ale tak to jest ładnie :) 8/10
codzienny:
Teraz przyczepie się do głupstwa, ale cuż nie cierpie kropek ! buty do tego nie psują. Podoba mi się połączenie takiego kremowego i brązowego. 5,5//10
Codzienne jest, emm, fajne. Tylko jeślichodzi o buty to postawiłabym na jakies szpilki czy co, a nie glany/sznurowane kozaki (?) 8/10
Wizytowy:
ładny, prosty, elegancki. Przydałaby się jakaś biżuteria ;* ~ 10//10
bardzo mi się podoba, tylko brakuje mi jakijś biżuterii. Ale to szczególik. 8/10

kąpielowy:
Już go widziałam, chodź ten podoba mi się bardziej. Jest w ładnych, pastelowych kolorach, które świetnie pasują do simki i tylko dla tego daję ci ~ 5//10
to wg mnie porażka, ponieważ strasznie nie podoba mi sę taki kostium, no ale są gusta i guściki... 4/10

Piżmka:
Podoba mi się. :D ~ 9,5 //10
Piżama, jak piżama. Zwykły komplecik. Szału nie ma, no ale przeciez to tylko piżama, czego tu sie można spodziewać :D 9/10

Sportowy:
szczerze mówiąc nie robi szłu, ale taki właśnie powinien być strój sportowy:( 8//10
Sportowe też okej. 9/10

Cechy charakteru:
pasowałaby do Edwarda c: 10//10
Spoczko simka, miła, zabawna. Mój znak zodiaku ^,^ Ta kategoria wyszła ci świetnie, dlatego 11/10 :D

Całość:
122pkt./160pkt.

***

Simka nr 4 - NATALIA SMITH - Linde
Cechy : styl gwiazdy, świetnie całuje, miłośniczka zwierząt, rodzinna i ambitna. Cel i znaku zodiaku nie podała. 

Ogólnie:
ładna, ale nie robi żadnego szczegól wrażenia 6,5//10
Simka. Ot, simka. No nawet ładna. 6/10

portret:
Nawet ładna, ale brwi za jasne ;* 7//10
Brwi ma za jasne o.O Ladne ma włoski. I oczy fajne, duże :3 8/10
codzienny:
bluzka i buty ładne, ale spodnie... nie mój gust ^_^ 6//10
Pink Floyd. Nie lubię tego zespołu/wokalisty (bez urazy, ale nie ogarniam) Ciuch może być. Emm, masz słabą grafikę w grze? Bo napis jest rozmazany. 7/10

wizytowe:
Piękna*.* świetnie pasuje do jej karnacji 9//10
już bardziej mi się podoba, sukienka trochę przyciasna i przykrótka ale fajna, słodki pasek (to kokardka tak?) I buty mi sie podobają. 9,5/10

Piżama:
Ze wszystkich pozostałych piżamek, ta jest najleprza !!! 10//10
widzę że przy wszystkim zmienas fryzurkę, plusik za to :3 No, ciuszek. Brakuje mi tu kapci, czy tylko ja daje je simom w mojej grze? o.O Ale jest okej :P 8/10

strój sportowy:
ładny, ale nie wyobrażałabym sobie ćwiczyć w czymś takim ;C 5//10
Sportowe nie wyglada mi na sportowe, sa trampki, wysokie, no i dżinsowe spodenki? Jakis topik o bransoletka. Akurat sportowe wygląda jak codzienne, a chyba nie o to chodzi... 4/10

Kąpielowy:
strój ładny, nie mam nic więcej do powiedzenia :D 9 //10
Kostium kąpielowy jest swietny, minimalizm i ten twarzowy koczek, awwrr :D 10/10cechy charakteru:
Nie pasowałaby do Edwarda, on jest bardziej spokojny i wgl. a ona szalena itd 3//10
Cechy mi do siebie nie pasują, tutaj styl gwiazdy, dusza towarzystwa, czyli taka laska, no rozumiesz. A tu rodzinny. No i nie wiemy co jest jej celem w życiu, jaki ma znak zodiaku, także będzie miej punktów. 4/10

Całość:
105,5/160

***

No i to koniec. Jeszcze raz was za to całe zamieszanie przepraszam i dziękuję wam za udział. Również dziękuje Addie któr pomogła mi to wszystko ocenić :* A i jeszcze jak ktoś się nie zgadza z werdyktem niech napisze mi w e- mailu lub pod tą notką. ps nagrody i dyplomy oddam póżniej.

Do zobaczenia :D
Sul,sul 

11 komentarzy:

  1. przepraszm bardzo ja podałam jaki ma cel i nie jest miłośnicząk zwierzat ani nic przepraszam ale zaszła tu pomyłka

    OdpowiedzUsuń
  2. jest rodzinna, nieśmiała,ambitna,dobra cel MegaGwiazda a znak waga

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, nie wiedziałam, że mam podać cel życiowy i zodiak :< Gdybym wiedziała to bym podała.. W sumie mogłam się bardziej postarać z tą simką, ale nie miałam weny xd Pozdrawiam {Happinessims}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, dopiero teraz się skapłam dlaczego Ci tego nie wysłałam: Bo wysłałam Ci pracę w ten sam dzień, w który ogłosiłaś konkurs i tego nie było .. Pozdrawiam {Happinessims}

      Usuń
  4. emmm, wybacz linde ale na twoim profilu na thesims3.com są inne cechy niż mi tutaj wypisujesz.
    CHCIAŁAM POWIEDZIEĆ ZE TEN KTÓRY JEST URAŻONY MOJĄ OCENĄ TO NIECH MA TO GDZIEŚ, NIE UMIEM OCENIAĆ :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, fajne simki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za milą i sprawiedliwą ocenę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeeeej lejesz mi miód na serduszko :3 jest mi niezmiernie miło :3 cieszę się, że cokolwiek ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak przychodzę do cb na bloga to jak patrzę na moją simkę na nagłówku to tak za nią zatęskniłam bo niestety jej nie mam chlip chlip, ale cudownie wygląda hahaha :D

      Usuń
  8. Cudowne simki i dziękuje za taką pozytywną ocene : )

    OdpowiedzUsuń