czwartek, 23 sierpnia 2012

• 003 • Douson część II i konkurs ;*


{c} Abbie

***
Witjcie miśki kochane. Po dość długim czasie wkońcu piszę nową notkę. Jak napewno zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Podoba mi się bardziej niż poprzedni. Nagłówek wykonał Domiiin, piękny co nie? No nie przedłużajac już dłużej... zapraszam do przeczytania nowej notki.<3

***

Napewno pamiętacie jeszcze Dousonów, a jak nie to zapraszam do przeczytania mojej poprzedniej notki. KLICK

No więc troszeczkę się u nich pozmieniało... Troszeczkę mam na myśli, Eliza urodziła dwóch, małych szkrabów. Michaela i Nikodema.


A tutaj moje małe geniusze mają urodzinki. Wszystkiego naj !


No, no od samego początku uczą ich mówić i chodzić, a co tam zakatuszkować dzieciaki od samego początku. ._. Polska polityka !


Fajne są te obrazy, co nie?


Hhmm... miska i spanko tylko po co ?

Cooo? Tylko nie mów, że znowu w ciąży.

Artystaaa <3



Hhmmm... mlekołaki, to dobry tytuł na książkę fantastyczną?


kici, kici

Ooo....


Ciekawe, jak to będzie, jak ja bd miał dzieci?

spacerek z tatusiem, słodziaki ♥


Pazurrrki ;)


Po ciężkim dniu  ^._.^


Łoł ! co za sztuczka !


I kolejne urodzinki. Jak ten czas szybko leci...


Torcik się pali !


- No i co? już kumasz?
- No, ale mamusiu odrabiam właśnie matematykę, a nie historię...


Spalona ._.


Kosmonauta i .... księżniczka ???


Wkońcu udało się poskromić dzikiego tygrysa. ;* mrrrr


Co jak co, ale z całowaniem nie skończyli :D


Straszna opowiść o duchach.


A jednak, baterie nie padły ;D


Tą głupote ma po mamusi.♥


Nowa moda.


Michael - mały geniusz.


No normalnie uzależniła się od tego czatu.


Nikodem poszedł w ślady ojca.



Podwodna przygoda. Czego te dzieciaki nie wymuślą. Jaki brudny ten kibelekkk ;D


Powinniście już spać !


Jeny, czy tu nikt nie sprząta ?


Rower marki "bryk", a to koł niego to cooo?


Co tamta babka gadała?


Rozmawie z jakąś laską przez telefon w samych majtkach .... czy Eliza nie powinna być zazdrosna?


rybkaaa i żółwik


hmmm... przyjechała do chin w samej piżamie. No cuż, zdarza się.


Jakie znowu duchy?


- Aaaa.Tyłek mi się pali


To już konec :( Nie ma już nic. Jesteście wolni...


Nie ma to jak rozrzucanie sianka


 Dzieci szukają pocieszenia u swoich wymyślonych przyjaciół .


Mówiłam, pocieszające sianko ;)


Nie ma to jak pocieszający przyjaciel.


Lodzik .


Nawet ładnie. ;)


Pucu, pucu


 Poszedł w ślady matki.


 ***
KONKURS
No jak widzicie mamy niespodziewany obrut sprawy. W tych oto okolicznościach postanowiłam zoranizować konkurs. KONKURS NA NOWĄ ELIZĘ.
No więc konkurs jest bardzo prosty, będzie on polegał na zrobieniu simki i pstryknięciu jej paru fotek. Następnie przesyłacie zrobione zdjęcia wraz z jej opisem na mój e-mail { blues.ss@wp.pl } i dajecie ją do pobrania.  Zwycięska simka będzie występować w moich notkach jako nowa żona Edwarda.

***
CO BĘDZIE OCENIANE?
1. Pierwsze wrażenie.
2. Zarys twarzy
3. Ubrania: codzienne, wizytowe, do spania, sportowe, kąpelowe.
4. Dobór imienia.
5. Cechy charakteru { prosze przesłać mi również ulubiony kolor, jedzenie, muzykę, cel i znak zodiaku }
W każdym z punktów można zebrać łącznie 10 pkt.

***
NAGRODY
I msc. ~ wiadomo, do tego 50 kom., dyplom oraz reklama bloga przez 2 miesiące
II msc. ~ 40 kom, dyplom
III msc ~ 30 kom, dyplom 
Wyróżnienie ~ 10 kom. i dyplom
Każdy uczestnik dostanie nagrodę pocieszenia w postaci 5 kom.
{nagroda pocieszenia nie obowiązyje w wypadku nieoddania pracy !}

***
MAŁY REGOLAMIN KONKURSU
1. Simka, musi być 100 % twoja.
2. Każdy uczestnik konkursu musi przesłać mi co najmniej sześć zdjęć
{portret twarzy, zdjęcie w ubraniu: codziennym, wizytowym, do spania, sportowym i kąpielowym}.
3. Prace wysłane muszą być do 30 sierpnia 2012 {ewentualnie mogę przedłużyć termin na waszą prośbę}.
4. Niestety w konkursie mogą wziąć udział tylko blogowicze, którzy posiadają gre the sims 3
5. Musisz przestrzegać regulaminu w innym wypadku zostaniesz wyżucony z konkursu.

***
Zapissani;
theholagirl §
Grecha §
Koffi St §
Darakse
Linde §

§ - oddana praca

***
 A i jeszcze banerek

 
 Wybiesz jakiś pasujący do twojego bloga. :D

***
No więc wszystkim uczestnikom życzę powodzienia. A was moi kochani zachęcam do częstszego wchodzienia na mojego bloga.

Do zobaczenia !
Sul, sul :D


Lubisz, to wklejaj:*

25 komentarzy:

  1. hmm .. ciekawy konkursik, może się zgłoszę, ale dam ci jeszcze znać :) a masz ochotę wziąć udział w moim konku? info jest u mnie na blogu :) zaczniesz obserwować mojego bloga? :) to dla mnie ważne, z góry dzięki. pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie wezmę udział w konku :) możesz mnie zapisać, a i pobieram bannerek nr. 3 xD pozdrawiam {happinessims}

      Usuń
    2. oj tam, liczą się chęci :)

      Usuń
  2. Szkoda, że ona nie żyje, ale stało się :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Simka zmarła przez to, że zapalił jej się tyłek po tym jak skakała na koniu przez płonącą obręcz. Na szczęście miała w wyposażeniu kwiat śmierci :)

      Usuń
    2. no dokładnie miałam tak samo, tyle że nie mniała kwiatu :C

      Usuń
  3. Fajna rodzinka :3 Ciekawy konkurs, może gdyby informatyk mi przywiózł komputer jeszcze przed 30 to może być zrobiła, ale tak to jeszcze nie wiem :) Jeśli dam radę to dam Ci znać ;p {simseen}

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna rodzinka. Może wezmę udział, ale na razie nie jest nic powiedziane...

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wezmę udział w konkursie!:)
    Mogłabyś mnie zapisać? Biorę baner nr.2

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się do konkursu :* [creative-sims]

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że umarła : c. no i mogę się zgłosić do tego konkursu
    for3sims

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zapytanie co do konka: cechy charakteru mamy ci zapisać w e-mailu? czy np. w pliku .doc? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszcie mi w mailu. ;* sorki zapomniałam napisać.♥

      Usuń
  9. Fajna rodzinka! Bardzo szkoda mi Elizy ;< Super pomysł na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałam cię już do elity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z konkursem, ale raczej się nie zgłoszę ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. Konkurs jest naprawdę ciekawy, ale na chwilę obecną nie mam trójki ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ale się nie zgłosze nie jestem dobra w konkursach dodamy się do elitek simflow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia życzę wszystkim!:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń
  15. przypominam o oddaniu pracy na konkurs to ostatnie 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć. Piszę w sprawie szablonu, który u mnie zamawiałaś.
    Pod zakładką "grafika" napisz szczegóły :)
    W następnej nowej notce go zobaczysz c;

    OdpowiedzUsuń