wtorek, 7 sierpnia 2012

•002• Takie tam

Witajcie kochani! Dziękuję wam za miłe powitanie. Na dziś przygotowałam dla was historyjkę mojej rodzinki oraz parę downoladów do the sims 3. Życzę miłego czytania.


                   ___________________________________________________

Poznajcie Dousonów - rodzinkę składającą się z dwóch współlokatorów Edwarda i Elizy. Uuu widzicie te maślane oczka ;*

Pierwsza potrawa Elizy. Niezbyt zjadliwa... Podobno miały być gofry.

Niedługo po wprowadzeniu się do nowego domu Eliza adoptuje pięknego konika, którego nazywa Gauczo.

Ojeju. Chyba się lubią :D

 WŁAMYWACZ!

Taki piękny krajobraz, aż się prosił o wstawienie <3

Idzie im coraz lepiej :)

Zdobywają pierwsze miejsce w konkursie dla zaawansowanych.



Pierwsza randka w blasku świec. Czy to nie takie romantyczne ;*


Ćwicz, ćwicz a dojdziesz do celu.

Oświadczyny! Zupełnie się tego nie spodziewała.

Oooo, po piątym razie zrzucony z konia wkońcu usiadł. BRAWA!!!

Przygotownia do ślubu. Dosłownie jak Merlin Monroe w wersji black.

Nie przechwalaj się tak. Też tak potrafię. A właściwie to nie ... :c


Tak szybko to dorasta, chyba się pobecze ... hlip

Chcesz kawałek tortu. :3


DOWNOLADY

Parę ubranek na co dzień:
Asymmetrical top with ruffles and bejeweled strap, recolorable



Face t-shirt with rhinestones and chain straps, recolorable


Frilled dress with ribbon detail, recolorable


Hot ice cream t-shirt and jeans outfit, recolorable

Recolorable denim shorts


Playsuit with front buttons and skinny belt, outfit, recolorable.








a tu wizytowe:
Tube dress featuring a sequin bow belt, recolorable

Elegant sparkle straps dress, recolorable
Formal satin dress with rhinestone details, fully recolorable - fixed link

Princess formal dress in 4 color palettes, recolorable





Elegant and flatering long formal dress, recolorable, 3 color variations included, new custom mesh included!








No to by było na tyle. Mam nadzieję, że notka się podobała i zapraszam częściej.
Do zobaczenia.
Sul, sul :D

25 komentarzy:

  1. Eliza jest piękna, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eliza jest śliczna ;* . Gauczo tezż , kochamn konie : 3 Chłopak też spoko ; * Czekam na nastepną część ich historii !!! creative-sims

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna notka :)) Hehehehee ;* super oni są i ten koooonik <3 love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to sama robiłaś szblon?

      Usuń
  4. Kiedy następna notka? ;) Niech bedzie rodzina Dauson ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  5. tak,ale nie podoba mi się. :C
    ps. sesja jest Tonnie_

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, oczywiście, że dodam cię do elity ;D Też jestem nowa. Założyłam bloga 25 lipca chyba . Pozdrawiam [mylovesim.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. NN na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Konik jest cudowny <3 Bez kitu jak Merlin Monroe, sama tak pomyślałam ;D Serio podobna. <3 :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No popacz kolejny nowy blog świetnie!! Gauczo jest CUDOWNY mam słabość do tej maści koni.. /epicsim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna rodzinka <33 Oczywiście, już dodaję :) [abbielovessims]

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram jedną sukienkę bo wszystkie inne ubranka mam. Merlin Monroe w wersji black, haha xD. Śliczna simka, może dasz ją kiedyś do pobrania ? (chyba, że dawałaś)
    wymiana elitą ?
    for3sims

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rodzinka. A downloady bardzo się przydadzą :) Ja już też dodałam cię do elitki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że w następnej notce dam instrukcję na to jak zrobić żeby ktoś mógł dać sima do pobrania bo trochę przy tym tłumaczenia jest ;). i dziękuję za miły komentarz

    for3sims

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, dzięki za pobranie mojego nagłówka :) co prawda szkoda, że nigdzie nie napisałaś, że jest mojego autorstwa, ale na nagłówku jest mój podpis więc także ok. ;) Super rodzinka tak wgl.! :D Fajny konik :) i ładne download'y. :) Wklejam bloga do linków i może moglibyśmy informować się o nowych notkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna rodzinka, wszystkie downloady już mam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  16. pewnie, że możemy się dodać do elity, już cię wklejam :) poza tym, świetna rodzinka i downloady też :D pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń
  17. Eliza jest prześliczna *_____* pozdrawiam {simseen}

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna rodzinka <3 Ja dopiero zaczynam grać w 3 :D PS Dodałam do elity ;** Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodam ciebie do elity, s-by-sims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna rodzinka, świetne downloady. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN na http://abbielovessims.blogspot.com, zapraszam! ♥

      Usuń
  21. U mnie nn!:D | perplexingsims | (:

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście jak Marylin Monroe *.* awww, ślicznie wyglądają razem :) divine-sims

    OdpowiedzUsuń
  23. zaczniesz obserwować mojego bloga? :) to dla mnie ważne, z góry dzięki. pozdrawiam {happinessims}

    OdpowiedzUsuń